Politická reklama: voľby do európskeho parlamentu - 8. jún 2024
Prostredníctvom BB FM rádia môžete cielene osloviť poslucháčov - voličov presne vo vašom regióne. V zmysle zákona č. 181/2014 Z.z. – Zákon o volebnej kampani a o zmene a doplnení zákona č. 85/2005 Z.z. o politických stranách a politických hnutiach v znení neskorších predpisov, vydáva BB FM RÁDIO nasledovné pravidlá k vysielaniu politickej propagácie – Voľby do európskeho parlamentu 2024.
-
BB FM RÁDIO vyhradzuje pre kandidujúcu politickú stranu alebo pre kandidujúcu politickú koalíciu vysielací čas na vysielanie politickej propagácie v rozsahu maximálne 30 minút vysielacieho času, spolu súhrnne však najviac 10 hodín vysielacieho času na všetky kandidujúce politické strany alebo koalície.
-
Politickú propagáciu k Voľbám do Európskeho parlamentu 2024 je možné vysielať len v období začínajúcom 21 dní predo dňom konania volieb so zohľadnením 48 hodinového moratória. Vysielanie politickej propagácie je možné zrealizovať výhradne do 5.6.2024.
-
Všetkým kandidujúcim osobám, ktoré požiadajú o vysielanie politickej propagácie k voľbám do európskeho parlamentu 2024 v rámci BB FM RÁDIA, budú poskytnuté rovnaké cenové a platobné podmienky.
-
Všetky uvádzané ceny v cenníku sú bez DPH. Na ceny uvedené v cenníku sa nevzťahujú zľavy a BB FM RÁDIO vyžaduje platbu vopred.
-
Nárok na vysielací čas na politickú propagáciu si kandidujúce subjekty uplatňujú písomnou formou, a to najneskôr 5 dní pred začiatkom vysielania volebnej kampane. Ak kandidujúca strana alebo koalícia neprejaví záujem o politickú propagáciu do uvedeného termínu, tak strane alebo koalícii nárok na politickú propagáciu k Voľbám do európskeho parlamentu 2024 vo vyhradenom vysielacom čase zaniká.
-
Vyhradený vysielací čas na politickú propagáciu bude najneskôr do 3. dňa pred začiatkom volebnej kampane rozdelený rovnomerne medzi kandidujúce subjekty, ktoré si písomne uplatnili nárok na politickú propagáciu vo vyhradenom vysielacom čase. Kandidujúcim subjektom bude následne písomne oznámený časový rozsah politickej propagácie, na ktorý majú nárok.
-
Všetky reklamné bloky určené pre vysielanie politickej reklamy budú označené ako platená politická propagácia.
-
Vo vysielanej politickej propagácii dlhšej ako 30“ je potrebné uviesť údaje o objednávateľovi a dodávateľovi v rozsahu meno, priezvisko a obec trvalého pobytu, ak ide o fyzickú osobu, názov, sídlo a identifikačné číslo organizácie ak ide o právnickú osobu. V prípade politickej propagácie v rozhlasovom vysielaní, ktorá je kratšia ako 30 sekúnd, postačí uviesť len údaj o objednávateľovi v rozsahu meno a priezvisko, ak ide o fyzickú osobu alebo názov, ak ide o právnickú osobu.
-
Za obsah politickej propagácie zodpovedá objednávateľ.
- Požiadavku na vysielací priestor k Voľbám do Európskeho parlamentu 2024 môže kandidát poslať na mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..