"Vysielanie odštartovala skladba banskobystrickej kapely Reunion Buď so mnou. Sme radi, že mnoho poslucháčov je od prvej chvíle s nami a prijímame od nich množstvo prvých pozitívnych reakcií. Hneď od štartu vysielanie dopĺňali aj spravodajské bloky. Špeciálne úvodné vysielanie potom už od pondelka, 1. marca nahradilo vysielanie v plnej štruktúre s moderovaným ranným a popoludňajším vysielaním. Od pol šiestej ráno až do ôsmej večer pripravujú naši spravodajci zároveň aktuálne spravodajstvo, vrátane regionálneho dopravného servisu," zhrnul Filip Roháček, programový a hudobný riaditeľ BB FM rádia.
Samotnému štartu vysielania predchádzali školenia moderátorov a v posledných dvoch týždňoch aj tréningy priamo vo vysielacom štúdiu. "Aj vďaka tomu sa nám podarilo vyladiť množstvo nedostatkov, ale samozrejme na ďalšie ukázalo až živé vysielanie a na ich odstraňovaní postupne pracujeme. Nezaznamenali sme však žiadne závažné problémy. Za úzku spoluprácu v tomto smere ďakujeme aj nášmu dodávateľovi odbavovacieho softvéru - spoločnosti Sepia systems," priblížil technický riaditeľ rádia Rudolf Kubík.
Po hudobnej stránke rádio ponúka pestrý mix súčasných a starších hitov. Vo väčšej miere sú v playliste zastúpené aj skladby z 80. a 90. rokov minulého storočia.
"Veríme, že hudobný formát, ktorý prelína súčasné hity s tými staršími a dopĺňajú to zaujímavé skladby menej známych umelcov, našich poslucháčov osloví. Od stredy, 3. marca postupne premiérovými epizódami začínajú aj naše špecializované hudobné relácie," doplnil Roháček.
V stredu večer o 22.00 h bude mávať svoju premiéru relácia Metalscéna. Jej repríza bude v rovnakom čase vysielaná vždy v nedeľu. Hosťom prvého vydania, v stredu 3. marca, bude kultová banskobystrická formácia Hematit.
Vo štvrtok večer o 20.30 h je naplánovaná premiéra relácie BB chart. Ako už z názvu vyplýva, pôjde o hitparádu skladieb z tvorby prioritne stredoslovenských kapiel a interpetov. V nedeľu predpoludním od 10-tej bude do vysielania zaradená ďalšia hitparáda - Hity z pásky. Tá sa zameria na staršie slovenské a české hity.
Spolu so štartom rádia začala aj komunikačná kampaň, ktorá má za cieľ dať obyvateľom mesta novú rozhlasovú stanicu do povedomia.
"Propagačná kampaň má viacero úrovní a prelína sa od outdoorových formátov, cez vybrané printové médiá až po kampaň v online priestore, vrátane sociálnych sietí. Úvodnú kampaň, aj kvôli súčasnej situácii, máme naplánovanú na niekoľko mesiacov a ešte počas tohto roka na ňu nadviažu ďalšie samostatné kampane," približuje prevádzkový riaditeľ BB FM rádia Peter Jarkovský.
Vysielanie rádia je dostupné, okrem frekvencie 94,7 MHz z vysielača nad obcou Horné Pršany, aj online prostredníctvom webu www.bbfm.sk či mobilnej aplikácie BB FM rádio z Google Play a App Store.